Studio Press

When times keep on ticking

Problem,masalah, dan persahabatan.....

Kenapa....
semua bertanya, apa yang terjadi ye?
aku pun xtahu...kita ada masa ada kewangan ada sahabat.
kenapa masalah sering timbul, pada waktu yang sangat tidak sesuai.
kenapa perlu ada yang menindas, dan keputusan yang sentiasa salah.
hummm....
kawan2 kita semua ada masalah masing2, ada yang tahu ada yang tak tahu dan x cuba memahami.
cuba kita renung, pernah ke kalau kawan2 ada masalah kita tinggalkan dier bersendirian, lau ada masalah kita yang ada akan cuba tolong, aku takutlah ada yang terasa dengan kata2 kita yang selalu melepaskan rasa x puas hati begitu saje.
pilih ayat sebetul2nya, sebab aku kadang2 terasa jugak tapi sebab aku dah lama dengan korang aku x kesahkan sangat, itu yang buat 88 special ada yang penyabar dan tidak kisah, tapi kalau lama2 takut luka yang kecik membawa ke yang lebih parah.

Selain itu,
nape lau kita dah ada orang yang sayangkan kita, kita x hargainya dan sanggup melukakan hatinnya, bagai wan ckp "lau ada bunga ditangan perlu ke kita tengok bunga lain ditaman" pegang atau lepaskan yang sudah bersama dan menyayangi kita. AKu cakap bukan sebab nak kenakan sesiapa sebab aku cuma tengok dan cuba nak tegur tapi sebab atas nama "sahabat" mcm x sampai atie. So diamkan diri ini..."senyap:".......

Percutian...
x jadi sebab masalah kewangan, nama pun student...cuti panjang tapi itulah ada masalah hari yang tertentu seseorang x pergi so, xkan nak tinggalkan...x studiolah namanya, walau macam manapun lau di beri kesempatan mungkin bulan 1 nie kitaorang akan berkumpul...aku kena tgk jadual sebab takut ada modul, yang bekerja kenalah cari masa yang sesuai..peringatan pada diri aku dan yang lain...KUmPUL dUIt wei....yang marah2 sebelum nie, aku dan yang lain minta maaf kitaorang akan cuba...!!!!!!!

Masalah...
jangan risau angin yang kencang bertiup akan reda juga akhirnya, sabar ye kawan2 yang tengah tension ngan kerja (penindasan) masalah familly, masalah dalam studio88 tu sendiri ngan ahli yang dah lame, jumpa2 lah kitaorang...xmarah pun aku sayangkan studio nieh...maaflah lau wat korang terasa...teguran saja...ingat UniTE hehehe...dah de yang ketawa kan...SounDstage...
kenangan kat PD...heheheeheheh...aslkm..
)sleepless:)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
ad

Lepaking,Langsi,Hang out togther, and Living With eAch OtheR...

Our Friends

Cerita KedaiKopi